vilket jävla skrik i natt !

God dag !!

Idag är det redan söndag..dagarna rusar förbi....
igår kväll när vi la oss så precis när vi hade somnat så skrek nån utav hundarna så förbannat högt....har aldrig hört nån hund skrika så högt..(sånt skrik att det gjorde ont)..så vi tände direkt och kolla..ingen av hundarna visade nått..vi fattade ingenting..vi somna om till slut ialf...så imorse vaknade vi vid 11 tiden..när älskling tog ut kita ur buren så halta hon..happ?
så kolla han på fram tassen och ser att ena fram klon sitter löst o en bit av klon hade försvunnit...sen gick han ut med dom..kita ville inte ens skita för att då måste hon ju trycka ner tassen eller vad man ska säga..så nu ligger hon och sover stumpan..vill inte gå alls...så vi tror så här: hon låg o sov i buren..så skulle hon byta läge o fastna med klon någonstans så drog hon loss sig...för fan vad rädda vi vart när hon skrek till....fyfan...stackars min bebis kita <3
men jag fattar inte HUR hon kan ha fastnat med klon i buren?..hennes bur är ENORMT stor..så jag fattar inte riktigt vart hon kan ha fastnat....

nä nu ska jag kika runt lite på nätet sen ska jag gå och kolla till min kitis !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0