vilken sovmorgon...

God dag !! vilken härlig sovmorgon jag hade idag..lilla knodden lät mig sova ända till klockan 10:45 =) det tackar jag för hehe..så jag klev upp då..klädde på mig..käka frukost....fixa o greja lite i köket..typ la i disk i diskmaskin osv...
sen så gick jag ut med hundarna på gårn så dom fick pinka...prata med mamma nyss åxo i tele...hörde hem telefonen ringa vid halv nio tiden imorse..o jag hörde den i sömnen typ..orkade verkligen inte kliva upp..så jag fråga mamma om hon ringt..men det var pappa..han skulle inte ens ringa hit utan till nån annan så hade han slagit fel nr hahaha..pucko hihih =)
men somnade om så det var luugnt....

ska hämta posten nu..sen ska jag duscha ! och sen blir det nog en promenad med hundarna...

Vi hörs!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS SUSANNA PÅ DIN 23 ÅRS DAG IDAG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0