vi har hittat en vagn vi ska beställa =)

God kväll !!!

Sitter och kikar runt på nätet...har hittat en sida med snygga och helt splitt nya barnvagnar i alla möjliga färger o mönster osv..och vagnarna kostar bara 2,995 kr...och frakten kostar 300kr...det är ju för bra för att vara sant =) så vi ska ta och beställa en vagn därifrån sen.....kanon bra =)
ska ta och visa mamma sidan imorgon så hon åxo får se vilken vi ska beställa !

ja nu är klockan 23:19...ska lägga mig om ett tag...ska vara vaken ett tag till så jag sover länge imorgon =)
för ett tag sen så kika jag på magen med uppdragen tröja..och ser att h*n trycker förmodligen med sitt huvud mot magen så magen bulla ut på ett ställe och sen flytta sig h*n...såg så jädra coolt ut när jag såg det =) och inte bara känner..utan att man ser åxo...det var en häftig upplevelse.....

hoppas på fint väder imorgon med...kikade på nätet för ett tag sen och det ska bli fint..eller ja det ska inte regna ialf!


Nää men jag bloggar imorgon när jag vaknat o så !!!

Ha en bra fortsatt kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0