vart kommer all jävla damm ifrån?

Alltså jag förstår inte hur mycket damm det kan sammlas på 2 dagar ?....jag dammsög och skura o dammtorka hela huset i förrgår tror jag det var...och har precis stor städat igen...puuh nu är jag bra varm kan jag lova er =)

jag har pysslat med detta :

* startat en full maskin med kläder...
* hängt upp kläderna ute på torkstället...
* startat en till maskin med nallar (som vi hitta i källarn o nova ville ha nån nalle så jag tvättar dom)
* dammsugit över allt.
* skurat hela huset
* dammtorkar alla ytor
* vattnat blommorna inne & ute
* ja och en massa mer :)

nu vart det ju fint väder..solen skiner och det är varmt ute...hade alla dörrar öpnna medans jag skura o det vart inte ens korsdrag =) o varmt som bara den....

Nää jag bloggar lite senare igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0