vad vi har hållt på ute !!! ( uppdatering 21:53)

Vilket härligt väder det är !!! så därför har bloggen blivit lite lidande....
vi åkte ju först till blomseraffärn för att köpa mormor nått fint! när vi bestämmt oss så åkte vi hem en sväng..älskling bytte om och så åkte vi upp till mormor och morfar...vi alla gratta ju henne..för hon har fyllt år..hon vart jätte glad över blomman vi köpt..vi köpte en orkidee eller hur det stavas...vart avis för jag skulle själv vilja haft den hehe...har ju en redan men jag älskar dom blommorna..så vackra såå!!! kan inte få nog av dom helt enkelt....vi käka mat där uppe....så vart det fika o tårta och sånt gott :) satt där några timmar sen åkte vi hem,

igår klippte ju älskling gräsmattan..idag har han trimmat över allt med trimmern..och jag har rensat ogräs som en galning..så nu är det så jävla rent o snyggt över allt..finns nog knappt nå ogräs kvar över huvudtaget....tog mellan plattorna här utanför med..satan vad jobbigt det var men resultatet vart KANON ! vad magen tar när jag rensade ogräs..hur jag än försökte vara så stånka ja och hade mig haha...när jag rensa bort ogräs mellan plattorna så stog jag upp.,,,vart yr ett antal gånger så jag fick lugna mig lite då och då..och ta pauser.....sen har älskling satt upp staket åt hundarna ! inte runt hela huset heller..men den börjar vid torkvindan typ och går ända till lekstugan...vart SNYGGT! kan lägga in en bild senare eller imorgon så får ni se hur det vart....för det underlättar för mig sen när bebisen kommit så man slipper gå en långrunda med hundarna bara för att dom ska pinka...så det vart kanon...

så nu är jag helt slut i hela kroppen kan jag lova........hållt på som en galning där ute och rensat all ogräs jag såg=)

älskling är ute i garaget nu och målar fönster..att han orkar hehe :) skönt när han vart ledig några dagar....men imorn så börjar han o jobba igen.....

Nu ska jag ringa mor min !

Hörs!

Uppdatering: 21:53

god kväll....vi är så fruktansvärt trötta nu så vi ska faktiskt gå och lägga oss..klockan är ju inte mycket men vi är helt slut efter vi har hållt på ute i flera timmar ....så god natt !! bloggar imorgon när jag vaknat o så...
Ha en bra lördag kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0