vad jag älskar greys :)

God kväll...

har precis kikat klart på veckans avsnitt av älskade greys anatomy =) att man kan bli så beroende av en serie..helt galet..älskar verkligen denna serie !!!!!! men shit vad en timme går fort när man ser på nått bra..helt galet..känns som det bara gått en kvart så är det slut..så vill man bara se mer o mer...så jag längtar som en tok tills nästa onsdag :) hihih...
älskling ligger o vilar/halvsover här på soffan....

imorgon ska jag ta 10:25 bussen hem till mamma o pappa...väl där så står dom o väntar vid busshålls platsen..för dom ska åka till kolsva å handla nått så jag hänger på......

såå jag ska upp kring nio tiden...för att hinna med allt på morgonen :)

så det blir sängen för min del när babe åker till jobbet....

bloggar imorgon när jag vaknat o så !!!!

f***a vad blogg.se är äcklig..tar så förbannat lång tid att publicera..eller det går att publicera men det dyker aldrig upp....blir galen för faaaan !!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0