vad fel det kan bli....

Hej igen....

kom precis hem med hundarna..vi har vart på en lååång promenad..vart svettig kan jag lova hahah !!!
hundarna ligger utslagna just nu på hallgolvet :)
måste ringa min gudfar när han kommer hem från jobbet...för han bad kristoffer beställa en bärbar dator till han..för han kan ju inte sånt där :) så kristoffer gjorde det imorse när han kom hem från jobbet..men så vart det nå strul så det vart 2 datorer..så kristoffer ringde dit o sa att det var nå strul med sidan o det vart 2 st..då hade dom redan skickat iväg det..hmm..så dom sa att när min gudfar får lappen på posten att dom kommit..att han ska strunta i att hämta ut paketet...för det ska tillbax dit där han beställde ifrån..o det skulle inte kosta nått när han lät bli att hämta ut det sa dom! o se när paketet är hos dom igen så då blir det en ny beställning...så jag måste ringa o säga till min gudfar att INTE hämta ut två datorer haha...ja se vad knas det kan bli....men jag vet inte om han slutar 14:30 eller 15:30....ska höra med älskling om han vet (han har ju åxo jobbat på systemair förut så han kanske vet hur min gudfar jobbar)

puuhh vad jag eftersvettas haha..frächt det låter va ? :) hahaa...men det är tok varmt ute..ialf om man går ut och går...
solen skiner ju idag ialf..det är bra......få se när älskling vaknar då...han slutade ju 06:00 imorse..å var vaken till 08:00 för att ringa till dit han beställde datorn ifrån...för att säga att det vart knas.....

Nää vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0