mag,häst,tårt bilder =)

Nu har vi precis kommit hem...vi gick med hundarna till herrgårdsängen...kasta boll till kitis...shira lunka runt och käka gräs och rulla sig i gräset haha...när kita var trött som en mört så gick vi ner till stranspromenaden...så hundarna fick bada...kita går i helt och simmar =) så hon simma runt o svalka sig...shira går en bit o står o njuter =) när dom var klara så gick vi hem...och nu tänkte jag ladda upp lite bilder....åh vad hungrig jag vart när jag kolla på pappas goda smörgåstårta ...tog ju kort på den igår så ni får se hur smarrig den ser ut=)
skulle behöva dammsuga o skura åxo...hmm...kanske tar det lite senare..är efter svettig haha...
svårt att fota magen själv..blir konstigt när det blir "uppifrån" man fotar.blir mer rättvisst när man fotar i samma höjd..men men nu fotade jag magen själv så det får bli så här nu =) nästa gång får älskling fota den så det blir rätt vinkel osv...
ser ni hur mycket bristningar jag fått? helt galet mycket...bebben växer så det knakar att huden knappt hinner med =)
men alla fula bristningar jag fått så är det värt det!!!! tänker inte på bristningarna utan på innehållet så klart! =)

Nää bloggar senare igen !

















Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Fina bilder! Baby olja hjälper oerhört mot bristningar. min kompis använde det när hon var gravid och det funka. Lycka till ! Kram

2009-05-17 @ 16:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0