torsdag 23:14

God kväll....

nu snart är det dax för sängen känner jag,ögonen börjar kännas tunga =)
o jag har så ont i fötterna fortfarande...dom värker..så det ska bli skönt att lägga sig i sängen....
få se när jag ska upp imorgon..ska väcka älskling vid 11:30..för 13:00 ska vi vara hos BM.....
o innam det ska jag ju ha hunnit göra mitt på morgonen..o hinna gå en lite längre sväng med hundarna....
o sen senare ska vi åka till köping..det är ju marknad där..så vi ska kika igenom den..mamma o susanna och jossan ska åxo dit...när vi är klara där så far vi hem igen !!.....ja det är morgon dagens planer !

Nää nu ska jag borsta tänderna o lägga mig...

bloggar imorgon !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0