torsdag 22:00

God kväll....vi sitter och tittar på bonde söker fru på 4:an....snart är det slut och efter det blir det och sen en ny film...kommer inte ihåg vad den heter....så det blir film snart.....och imorgon ska vi upp kring nio tiden..sen när vi är klara med allt så ska vi åka upp till min gudfar ,älskling ska koppla in internet åt han osv..så ska vi lära han lite om internet =) hehe...eller ja hur man gör osv :)
så när vi är klara där så hem o motionera hundarna..sen ska vi åka hem till mamma och pappa...dom ska till arboga till ö&b...så vi ska åka med dit..men det blir två bilar dit för alla får ju inte plats i en bil..blir ju mamma,pappa,susanna o jossan..o jag och älskling =)
ja så ser morgon dagen ut.......

få se när det blir lägg dax ....vi ska ju se filmen...vet inte hur lång den är...men igår la vi oss 01:00 o gick upp i tid..eller ja älskling vakna ju före mig..innan jag orkade kliva upp =) men det ska nog inte bli nå problem att kliva upp imorn bitti hehe..

bebisen har vart jätte vild i magen idag....när vi låg i sängen idag på dan så hade jag tröjan uppdragen o vi kika på magen...helt plötsligt så drar h*n av en mega spark :) eller tryckte med huvudet..så det bula upp på magen hehe...
sen brukar magen röra sig hur mycket som helst när man kollar på den när pyret sparkar och har sig...älskade älskade bebis...så efterlängtad!!! <3 mamma och pappa älskar dig mer än allt annat i världen redan :)

nää jag bloggar imorgon när jag vaknat och så....

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0