torsdag 21/5 10:49

God morgon torsdag !....

vi la oss vid 01:00 igår....nyaste wallander filmen var bra...länge sen man såg en film så det satt fint med en wallander igår kväll...
älskling ställde alarm på 09:00 idag...för att han inte ska sova bort sina lediga dagar =) smart gubben ;)
så han klev upp nångång då..och jag somnade faktiskt om..men vaknade sen vid 09:40 typ ...när han kom in med dogsen utifrån..så klev jag upp...så vi åt frukost tillsammans..vilket inte händer så ofta..eftersom han vaknar så sent om dagarna...
har plockat och donat lite,,tömt diskmaskinen o lagt i skitig disk...ska starta tvättmaskinen snart tänkte jag...
usch det är en regnig dag idag..eller jag vet inte om det regnar just nu men nyss ialf..sen är det mulet o trist!

Nää nu ska jag duscha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0