tisdag 14:33

Hej !!!

Nu är jag hemma...eller har vart det en stund....tog ju 10:25 bussen hem till mamma och pappa....
satt där o var allmänt social :) sen ut o mocka o dona..pappa grejade med traktorn o poolen ute..sen börja det o spöregna...regnat till o från hela dan..men det behövs....in o fika lite..käka mammas goda bullar =)
ja och vid halv två åkte ja,mamma och pappa med bilen till jossans skola..plocka upp henne där när hon slutade så for vi till skbg...upp till tommy..mamma skulle lämna lite bakelser hon gjort till novas kalas...hälsa en snabb sväng på theo o nova =) nova ska på 3 års kontroll idag....hon blir ju 3 år imorgon..stora tjejen =)
ja sen till ica..pappa köpte mig o jossan en glass..mums !!! sen så lämna dom av mig här hemma o dom for hem!
älskling vaknade vid halv två tiden idag..han ringde mig då å sa att han vaknat å då var vi på g till skbg..vilken tajming hehe..
nä nu är jag hungrig..magen kurrar som bara den....ska ta nån macka nu å så lagar vi mat senare !!

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0