tisdag 09:56

God morgon !!!

vaknade när älskling kom hem från jobbet efter 06:00...tog ett bra tag innan jag kunde somna om..för bebisen vart hur vild som helst i magen o sparkade en massa o hade sig hihih =)
så till slut somna jag om...sen vaknade jag vid 08:45 utav alarmet på mobilen..då var jag trött kan jag lova...men klev upp o duscha...klädde på mig o föna håret osv..sen käka jag frukost....var precis ut med hundarna en sväng...det är lite små rått ute...det har regnat massor ser jag..men nu regnar det inte för tillfället..men kom några droppar när jag var ut med dogsen..
ska ta 10:25 bussen hem till mamma och pappa !

ikväll är det:

ugly betty 20:00
desperate 21:00

det ska jag se! som alltid =)


Ha en bra tisdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0