tisdag 00:03

God kväll....

Nu är klockan 00:03....
sitter och kollar på tv...på tv4 fakta....ska snart gå och lägga mig...börjar bli en aning seg hehe =)
skönt att sova ut imorgon...ska sova så länge som möjligt.....få se hur länge bebisen vill låta mig sova i fred hehe...
just nu bufflar h*n i magen =) tidigare ikväll när h*n rörde sig så la älskling handen på min mage..men då sluta pyret att sparka så klart...lite blyg för pappsen =) hehe....
Satan vad jag har ont i ryggen :( ska bli nice att lägga sig i våran underbart sköööna säng !!!!!

Nää bloggar imorn när jag vaknat till liv.....

Ha en bra natt.....

p.s. nu är det ju redan tisdag =) hehe....eftersom att klockan är över tolv =)

Fan varför ska det vara så jävla helvetes krångligt att publicera inlägg?......blir tokig....vittu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0