söndag 3:e maj 11:09

God morgon söndag.....

jag vaknade vid 10 tiden..klev upp och klädde på mig..sen ut med hundarna...gick en sväng med dom sen hem igen...gav dom mat...så koka jag ägg..då klev älskling upp....sen åt vi frukost och så.....har precis plockat lite....ska duscha snart tänkte jag....tror vi skulle hem till mamma och pappa idag..för pappa behövde hjälp av kristoffer o tommy med poolen..den är ju såååå stooor!!! så jag vet inte vilket tid det blir..men innan det så ska tommy komma hit o hjälpa kristoffer med att lägga upp stegen på taket...men det visar sig....

solen skiner inte idag....trist men men man kan inte få allt på samma gång haha =)
imorn tror jag det ska regna..det behövs så gräset växer och så...det har ju inte regna på läänge !
nehe nu kolla jag precis vädret på nätet o det ska regna på tisdag..aja få se när regnet kommer :)
nä nu ska jag ta och ringa mor min....

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0