söndag 31 maj 23:29

Gud vad jag skäms för min dåliga uppdatering..men när det är så fint om dagarna så vill man vara ute så mycket som möjligt..där av dålig uppdatering..men lovar att skärpa mig :)

ialf så åkte vi hem till kristoffers föräldrar..för att fira hans bror...käka massa gott o satt o snacka..satt o sola åxo :) så nu är man lite mer brun..härligt!! satt där några timmar sen åkte vi hem....så grilla vi...yber gott !! älskar grillat =)

och nu är klockan helt plötsligt 23:29.....såå härligt att älskling inte jobbar ikväll/natt...så vi har tagit vara på tiden tillsammans :)
imorgon ska jag soova ut...imorse vaknade jag rätt tidigt trött som ett as var jag...men klev upp för att inte sova bort hela dan..men imorn ska jag försöka att sova lite längre....

Nää bloggar imorgon när jag vaknat o så !!!!

Ha en bra kväll !!

om en halvtimme (när klockan blir 00:00) så blir det ju 1 juni....shit vad dagarna går !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0