söndag 21:52

God kväll !!

visst var bilderna fina jag la upp i förra inlägget ? :) vi ska ta och fota mer imorgon...vi ska till herrgårdsängen imorgon med hundarna och fota dom där när dom busar :) blir nog kanon fina bilder!! så imorn dyker det upp mer bilder i bloggen.....
sitter och käkar vindruvor..kärnfria...dom är såå goda..innan det käka jag en banan :)
tidigare idag när jag satt vid älskling dator o ladda upp bilder i bloggen så lyssna jag på musik på datorn..å vilket ståhej det vart i magen när jag hade musik på :)
imorse var min mage stenhård igen på ett ställe..så pyret låg väl just där på det stället hihi :)
älskade bebis.....längtar massor till dagen D är här......våran älskade knodd <3

älskling jobbar...han börjar ju 21:00 på söndagar...

har storstädat idag...haft mattorna på vädring o dammsugit o skurat o dammtorkar o plockat hela huset !!!
så har vi stor städat balkongen på framsidan...vart hur snyggt som helst!!!!!!!!
tvättat två maskiner med tvätt idag..först älsklings crosskläder..å sen alla hans jobbar kläder.!!! imorn ska jag tvätta en maskin med kläder....kolla precis på vädret på nätet o det ska komma lite lätt regn imorn kväll vid 18 tiden..men sen upphör det. .å så ska det regna på tisdag..men det ändras ju från dag till dag så vi får väl se hur det blir !!!behöver ju inte alls stämma....

få se när det blir sängen för min del..är inte så trött än...blir väl uppe ett tag till ialf....

Nää bloggar imorn när jag vaknat o så !

Ha en bra kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0