sen uppdatering...


Natta: ja men visst var det för bra för att vara sant med vagnen :) kanon bra ju...BF är 15 augusti..få se om det blir före eller efter..vill inte gå över tiden ialf..är redan tungt som det är =)
ja jag har vart bebis sugen i åratal hehe.och nu äntligen ska man få en bebis!!! längtar ihjäl mig ju =)



Hej !!

vilken sen uppdatering på bloggen =) men jag vaknade vid 11 tiden..klev upp o rasta hundarna och käka frukost...har pratat med mamma i telefon rätt länge så jag glömde bort att jag inte har bloggat ...ja så kan det vara....
solen skiner just nu.men blåser rätt mycket....tänkte ta en lång promenad med hundarna strax...sen om en timma ska jag väcka älskling....

Nää skriver senare igen ! ska ut med dogsen strax.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0