pool i badrummet...

Hej !!!

Puuhh kom precis från en promenad med hundarna...vi gick till herrgårdsängen..kasta boll till kita..shira fick lunka runt i sin takt över allt haha....men kunde inte kasta så mycket som vi brukar till kita för kita börja blöda från klon..o hon hade ont men ändå skulle hon springa som en dåre efter bollen...men vi var där ett tag....sen fick hundarna bada i sjön..sen gick vi hemåt...nu ligger hundarna helt utslagna på hall golvet hehe...
när jag duschade tidigare idag så vart det som en pool inne i badrummet...det är stopp i ena avloppet...säkert en massa mysigt hår å sånt skit där i...urk ! så det vart blött i hela jävla badrummet..så jag skura bort det mesta..så jag ska väcka älskling vid 13:30...så får han hinner kika på det o så...så sen ska vi ju hem till mamma...

tog även in posten när jag kom med hundarna..vecko revyn kom bla....härligt :)
så ska kika runt lite på nätet ,sen ska jag läsa vecko revyn!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0