pappas yber goda smörgåstårta....

God morgon....

Vaknade till liv vid 10 tiden...klev upp och klädde på mig...gick ut med hundarna..när dom gjort sitt så hem igen..gav dom mat..och då klev älskling upp...kokade ägg och käka frulle...och nu sitter jag här =)
ska snart gå och duscha....måste lägga i mitt linne o byxor i torktummlaren en liiten stund ...tog in dom nyss utifrån o dom var liite blöta fortfarande...
och om 2 timmar ska vi hem till mamma och pappa....åhh smörgåstårtan =) mums....
skönt väder ute...trodde inte att det var så fint väder när jag gick ut med hundarna..men tamme fan det var varmt o skönt...

nää nu ska jag kika runt lite och sen ska jag duscha !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0