på gränsen att börja grina !

God morgon...eller kanske god dag :)

Vaknade på natten av att jag hade världens sendrag...fyfan vad ont det gjorde..alltså det gjorde så ont att jag var på gränsen att börja grina..ställde mig upp på en gång..o gick lite..då släppte det värsta..men har skit ont där fortfarande..eller det känns bra jävla ömt där...

ja och sen vaknade jag kring halv elva tiden...lite före...klev upp o klädde på mig..ut med hundarna..när dom gjort sitt så hem igen o så fick dom mat....så käka jag frukost....sen vart det duschen...o det vanliga (föna håret osv).......nu sitter jag här..prata en sväng med mamma i tele nyss....
det är skit skönt väder ute..solen skiner och det är varmt..härligt härligt !
älskling sover fortfarande,få se när han behagar att kliva upp =)
igår orkade inte vi kolla klart på Eurovision song contest-final...vi la oss vid 23 tiden..men såg nyss på aftonbladet.se att norge vann..det trodde jag inte faktiskt hehe...så grattis till dom då !!!

idag dyker det upp massa bilder under dagen !!!!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0