orkar knappt skriva...

God kväll...

fyfan vad jag är trött..har legat i soffan nån timme...har huvudvärk åxo..skulle tippa på att det är för att jag är så trött...så jag läängtar till sängen!!! blir inte vaken så länge idag..jag orkar verkligen inte..har så ont i ryggen åxo :(
få se när älskling vill lägga sig..han är åxo en aning trött...så det blir väl om en stund vi drar oss mot sängen..
jag hoppas verkligen att det är uppehåll imorgon..orka med mer regn..nej tack ! det räcker så det blir över..har ju regnar massor i flera dagar ju....så hoppas på sol imorgon o ingen regn....vore skönt....

nä fy nu orkar jag inte skriva längre....ögonen vill gå i kors typ för jag är så trött....så det blir rasta hundarna snart å sen sooooova !!!!!!!

Ha en bra fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0