onsdag= en bra dag =)

God morgon !!!

idag är det onsdag..och jag älskar onsdagar för det innebär greys anatomy =) hehe...
vaknade av alarmet..klev upp o duscha...klädde på mig o fixa mig..föna håret osv...käka frulle..och nyss var jag ut med hundarna så dom fick göra sitt...fan det är varmt ute...trodde inte att det skulle vara så varmt...men det var det...härligt!
tommy o dom kommer om en halvtimme...så då skjusar han mig till mams o paps..sen skulle dom åka o handla..prata med mamma åxo..o dom var iväg o handla..så vi får se om dom hunnit komma när jag kommer dit...
fan hade sendrag i natt igen..satan vad ont det gjorde..studsa upp o gick lite..då släppte det..men det vart inte så som förra gången ialf...det gjorde ju dö ont hela dan...o helt ömt...

Nää ska kika runt lite på nätet nu!!

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0