onsdag 22:00

Hej igen....

Nu har jag precis kikat klart på veckans avsnitt av greys anatomy..var lika underbart bra som alltid :)
vill se mer och mer som alltid =) men får glatt vänta tills nästa vecka....älskling sover här på soffan..men han är ju ledig nu så det är hääärligt .....han börjar igen på söndag...så det bli massa mys med babe !!!!!!
få se när vi ska lägga oss..väckte precis älskling för annars kan han inte sova i natt....
så nu sa han att vi ska se på nyaste wallander...:) så vi ska kika på film strax....
imorn ska jag soova ut...eller få se när pyret väcker mig med sparkar i magen :) hihi...

Nä men jag bloggar imorgon när jag vaknat till liv och så....

Ha en trevlig kväll allesammans....

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0