Ö&B

Heej :-)

Nu är vi hemma igen...eller vi har vart det ett tag,vi åkte ju hem till mamma & pappa...väl där så mocka jag och donade..gav kaninerna massa gräs o gott,o mat och vatten...ja sen så rasta ja och kristoffer wilma & hugo en sväng vid vägen...
in och vänta på att en valpköpare skulle åka..vilket tog tid haha..det var en sån människa som älskade att prata haha...
så vid 14 tiden typ kom vi iväg..eller jag och kristoffer åkte i förväg till kolsva..för han skulle tanka..sen till köping o till donken =) då kom mamma,pappa,susanna och jossan med bilen..så vi åkte efter dom ,först till banken i köping..dom skulle lägga in money ! sen åkte vi alla vidare till arboga....till Ö&B....jag och älskling köpte bla; hundmat,3 pack med fina glas,2 hundben,deo,handtvål och massa mer smått o gott =) just ja älskling köpte en stiga trimmer där med =)
och mammi köpte oss (eller ja inte till oss utan till bebisen hehe) 2 st bodys o 1 par stumpor...tack mami <3

ja när vi shoppat färdigt så åkte vi hemåt...mamma och dom skulle stanna i köping för att handla nå mer..men vi drog vidare hemåt...väl hemma så in med kassarna...o hundarna fick tömma sina urinblåsor (haha vad fult det låter,var bara tvungen att skriva så haha)
och så fick dom kvälls mat....älskling är ute och grejar...sen ska han klippa gräset och trimma lite med trimmern...

20:00 talang...det ska vi se !!!!

Nepp jag skriver senare igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0