nova ska sova över här !

God kväll.....

nu är vi hemma igen....

mamma kom ju imorse och hämta mig..till apoteket..sen handla vi lite på konsum....sen hem till mamma....
väl där så käka vi mat..satt ute i solen nån timme..o herregud vad solen tog på mig..är helt röd o varm nu haha :) känns som om jag kokar hahha =)
mockade och smorde hästarna osv...sen vid 15 tiden typ kom älskling...vi satt en stund hos mor...sen åkte jag och älskling till köping,,till willys...handla en jävla massa mat :) och så köpte jag hårfärg...dax att färga håret igen ! men det gör jag nog imorgon tror jag....ja när vi handlat klart så ringde mamma..hon var upp vid anna o barnen (tommy jobbar em)...o mamma fråga om vi kunde ta nova att hon sover över här tills imorgon...för att anna mådde ingen bra alls..så när vi kom från köping så åkte vi upp dit på en gång...tog med nova o hennes packning :)
väl hemma här så packa vi upp alla 100 matkassarna (okej inte 100 men många haha)
och just nu ligger kita här på golvet och nova leker med henne :) hehe...så söta tillsammans...kita njuter till max just nu...
så imorgon ska jag och nova ta bussen hem till mamma...men vette tusan vilken buss det blir...blir nog en stress morgon haha..måste duscha o ut med hundarna osv..o nova är ju här..så det blir full rulle på morgonen :) men det löser nog sig...

nää dax att leka vidare med nova !

Skriver senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0