mina fötter brinner!

Heej...

nu är jag tillbax här igen =)
älskling cyklade iväg med hundarna till herrgårdsängen för ett tag sen...kastade boll till kita och så..sen hade hundarna fått bada åxo hehe...eftersom kita vart så varm o trött så ville hon bada o svalka ner sig...så dom kom tillbax nyss...hundarna ligger nu helt utslagna i sängen och sover =) jag kunde/orkade inte följa med..mina fötter värker o det känns som om man har fullt med blåsor under fötterna och går på det..så så känns det typ så känns fötterna helt varma o ja gör ont....så han fick dra iväg själv....
nu är han ute och tvättar bilen =) när han är klar med det så far vi hem till mamma och pappa..för att fira susanna som fyllt år..har ju ingen present nu och ge men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge hehe....så hon får sen senare av oss! vi ska vräka i oss pappas goda smörgåstårta sen hehe...gott gott !!!!
skrev med tea tidigare idag på msn...o vi ska ta och ses snart...(vi är ju nästan lika långt gångna) skiljer bara nån dag imellan oss...

Nää ska ta med kameran o fota lite.!

Ha en bra dag så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0