min bulle är varm av sig !

God kväll !!

håret vart bra..dvs hårfärgen :) fick bort det mesta vid pannan o öronen osv..men lite är det ju alltid kvar men det går ju bort efter några dagar så jag kan nog stå ut med det haha...
kika precis klart på desperate..åh my fan vad spännande det var !!!!!
älskling har sovit på soffan nu drygt en timma..ska ta och väcka han snart så han hinner med sitt innan han ska åka till jobbet.....
imorgon ska jag sova ut.....häärligt...för vi åker hem till mams på em..... skulle behöva städa med..kanske tar jag det imorn..
varm som fan är jag...är dubbel som varm nu när jag har en bulle i ugnen hehe :) bebisen har sparkat på som vanligt idag..älskade pyret <3 magen blir bara större o större..vilket den åxo ska bli hehe...men nu blir jag anfådd av minsta lilla...ständigt varm......ont i fötterna osv osv....ja gud vad jag längtar tills h*n tittar ut :)

nää men nu ska jag väcka min älskling !!!

Bloggar imorgon när jag vaknat till liv !!!

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0