min älskling är bäst ! (uppdatering 22:06)

Hej igen !!!

älskling gav mig fotmassage nyss..och så massera han mig där jag har ont från nattens sendrag...är fortfarande skit öm där =( hjälpte inte mycket när man massera där...gör ont ont..men guud vad skönt det var när han massera mina "vatten" fötter =) hur skönt som helst...tack min fina älskling <3
han gjorde ju även en kladdkaka till mig tidigare ikväll....käka precis en bit....galet god vart den...han är bäst min älskling !!
bebisen har vart aktiv som alltid idag ....sparkar och har sig...åhh vad jag läängtar tills dagen D är här...ojoj =)
prata med mammi tidigare ikväll....fråga om hon kunde hämta mig och det kunde hon..hääärligt =) så jag ska upp vid 09:00...o mamma kommer kring 10:30...ska ringa henne när jag vaknat...måste hinna duscha,rasta hundarna käka frulle osv..men sa att hon skulle komma vid halv elva..så då är det ju lugnt =)

nej nu ska jag pussa hejdå till min älskling..han ska ju åka och jobba...

bloggar imorgon när jag vaknat och så !!!!

Ha en bra kväll...

Uppdatering:

sitter och tittar på söndagsparty med pilip och fredrik ....satan vad ont jag har i vaden fortfarande...skit öm..gör ont bara jag sitter :( hoppas det är bra imorgon...
ska strax lägga mig så jag orkar kliva upp imorgon..ska upp vid 09:00...och mami kommer kring 10:30 ! yes så ligger det till....
Nää men jag bloggar imorgon när jag vaknat o gjort mitt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0