måndag 21:26

God kväll.....

sitter och tittar på spårlöst på 4:an....innan det kika vi på färjan...
mosade i mig lite vindruvor nyss...det är ju så gott....älskling ligger nu och sover här på soffan...ska väcka han vid 22 tiden om han inte vaknar själv....imorgon ska jag ta en buss hem till mamma och pappa...ska vara där en stund och så !
tog in älsklings arbetskläder tidigare idag...eftersom det ska regna imorgon så lär det ju inte bli torrt ute :) men dom var nästan helt torra....

ah imorn ska jag upp vid nio tiden...ska ta 10:25 bussen....

Nää men jag bloggar imorgon när jag vaknat och så.......

Ha en trevlig kväll....

men det var jävla fan vad segt det ska gå att publicera inlägget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0