måndag 18/5 09:49

God morgon...
har inte ont i vaden woohow skönt =) !!!
vaknade före 09:00 för att det var nått som lät som fan utanför..men låg kvar ett tag..sen upp o duscha..klädde på mig o föna håret osv...käkade frukost sen....var nyss ut med hundarna...mamma ska åka nu från dom...så hon ska först förbi mormor & morfar för att hämta nått sen kommer hon och hämtar mig...så ska vi in på gruvans (hund & katt affär)...sen åker vi hem till mams och paps...
mulet o tråkigt väder är det idag..men bara det inte regnar så är jag nöjd! men regn behövs ju med..för att gräs o sånt ska växa....nästa fredag alltså den 29:e ska jag till barnmorskan...då ska älskling med...så vi tog en fredag kl 13 så han kan följa med :) han har ju inte vart med för att han jobbar ju natt o sover fram till 14-15 tiden på em....så nu får han höra bebisens hjärtslag...coolt och höra =) vi har ju lyssnat på pyrets hjärtljud 3 gånger ,men varje gång är lika häftigt!!!
åh vad bebisen rör sig nu =) alltid när jag lyssnar på musik så får h*n fnatt i magen haha..(lyssnar på musik nu med)

Nää nu ska jag fixa mig lite och så....

Men ha en bra dag så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0