måndag 11/5 17:05

Heej !!

Tog ju 09:25 bussen hem till mamma och pappa....dom stog vid busshålls platsen där o vänta med bilen när jag kom med bussen..även susanna o jossan var med...så for vi till köping först..susanna skulle till banken en sväng..å så skulle hon kika på skor men hitta inga hon ville ha tyvärr..så åkte vi vidare till v-ås...in på massa affärer o sen graven så klart...o donken =)
när vi var klara så for vi hem till dom..mika var på gårn o vänta ...det är min morbror....han hade vart i kolsva på jobb så han ville hälsa på en sväng å dricka kaffe =) tommy och theodor och nova kom åxo...så jag o nova mocka o borsta hästarna..jag smorde på flugmedel på dom och så...hade lite mys åxo =)
ja och vid 16 tiden åkte jag med tommy o barnen ..han skjusa hem mig.....älskling är ute i garaget o grejar med fönster...
ringde precis hovslagaren..men skulle återkomma vid 20:00 ...han hade inte blocket med sig så han visste inte när han kunde komma osv..så jag ska ringa han vid åtta ikväll....

imorgon fyller susanna år..men hon ska firas till helgen! inga pengar har jag heller så jag kan köpa henne nått..men får ju skatte pengarna nästa månad o susanna sa att det var luugnt :) att jag kunde köpa nått då...så då ska jag köpa nått riktigt bra till henne :) men i helgen blir det fika osv osv....

mamma köpte mig 4 bodys idag :) eller inte till mig utan till bebisen =) skit söta o fina !!!!  tack mami :)
nästa månad ska jag köpa kläder till knodden :)

nu skiner solen som bara den...i helgen ska det tydligen bli fint väder..hoppas !!!!! idag har det regnat som vanligt...

usch vad mina fötter är svullna o ömma...massa vätska i dom...ingen kul alls :(

Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0