måndag 11:26

God dag !!!!

Vaknade vid 10 tiden idag...var såå pinknödig..känndes som om blåsan skulle spricka när som helst haha....
happs klädde på mig o så....käka frukost.....vart ute med hundarna på en sväng..såg att det regnat..typiskt jag tvätta och hängde upp alla kristoffers jobbar kläder...så nu har dom fått sig en dusch igen då...men kolla på vädret på nätet o inte fan ska det regna imorn ....o inte skulle det ha regnat imorse/natt...aja det där stämmer inte till 100% ialf....jag ska inte ta det på blodigtallvar hahaha....
startade en maskin med tvätt när jag klev upp...snart är den nog klar..ska hänga upp det ute men på balkongen i tvättstället..för om det kommer mer regn...man vet aldrig !!!

prata med mamma nyss..hon höll på att baka :) lite gott till novas födelsedag...nova fyller ju hela 3 år på onsdag ! stora tjejen ju =) så vi ska dit och fira henne..vi måste iväg o köpa nått innan onsdag bara...

nää nu ska jag kika runt lite på nätet !!!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0