luktar fis i hela huset *urk*

God kväll...

fyfan vilken seg dag det har vart idag...har inte gjort nått vettigt över huvud taget idag...det enda jag har gjort är att ha startat 2 maskiner med tvätt bla kristoffers arbets kläder o så..o sen hängt upp dom på tork ute...annars har jag bara legat/suttit i soffan...har vart extremt trött hela dagen...galet trött har knappt orkat gå från soffan till toan för att kissa..så trött var jag...är det fortfarande..bebisen suger verkligen musten ur mig =)
hoppas att jag har mer krafter imorgon....
vi var på en sväng med hundarna för ett tag sen..varken jag eller kristoffer orkade egentligen inte med vad gör man inte för sina djur..dom måste ju ut vilket fall som helst...oavsätt om man är trött/sjuk....men det vart ingen låång promenad idag...det orkade inte vi.....men vi gick en sväng ialf..släppte kita på ett ställe så hon fick springa lite=) hon fick sina fnatt haha..sen käka hon när äckel päckel där..innan vi såg det så stog hon där o mumsa..vette fan vad det var...så nu lukar det fis i hela huset...håller på att spy..hon släpper starka karl fisar...så det måste ha vart nå riktigt äckligt hon åt..men som hon tyckte var skit gott...tur att jag hade shira i koppel..annars skulle hon åxo fisit hela tiden..då skulle man nog inte ens kunnat vara inne i huset..har ialf dörren öppen just nu så skit doften försvinner..men kommer små puffar hela tiden..hahah ja visst har man en knäpp hund...våran lilla tok kita =)  dom dras till sånt som är vidrigt..jag fattar inte hur dom kan tycka sånt är såå jävla gott?
så är det nästan med alla hundar..ja förutom yngwe haha...han skulle aldrig få för sig att äta nått annat än hundmat haha! lilla fjanten =)

så sorry men orkar verkligen inte ladda upp bilder idag..få bli imorgon...för imorn tar vi med kameran o fotar lite hos mami och papi.....

gaah vad mina fötter värker...skalade potatis tidigare idag o efter jag var klar så ser jag att jag fått en blåsa på fingret..och jag har aldrig någonsins fått en blåsa på fingret..så det kanske har och göra med att jag har så mycket vätska i kroppen?..
mina fötter värker konstant.fast jag knappt gått nått eller så..spelar ingen roll om jag tar det lugnt en dag eller om jag är i farten ..värker mer eller mindre hela tiden...blir ju värsta märken efter strump skaftet.....känner mig som en ballong nu för tiden....hoppas att det inte blir värre med vätskan..eller det kan nog inte bli det.är nog redan max ....

Nää nu börjar talang !

Bloggar senare igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0