lilla råttan har blivit klippt !

Heej !

Nu har jag precis duschat o klätt på mig..fönat håret osv...som jag alltid brukar göra =)
innan det var jag på en låång promenad med hundarna..mötte tommy (min storebror) så han stanna till vid en väg så prata vi lite...nova fyller ju hela 3 år idag..grattis pluttan ! tommy o anna hade köpt henne en rosa cykel :) så fin så...nova hade blivit jätte glad över den sa tommy...jag,älskling o min familj ska fira nova på lördag...så då ska vi dit...
ja ialf så gick jag en lång runda med dom..herregud vad svettig jag var när jag kom hem haha...är dubbelt så varm av mig nu för tiden när lilla pyret ligger i magen :) h*n är som en varm ugn...som jag bär runt på,..så jag bli lätt varm av ingenting typ...
men nu gick jag iofs en långis med hundarna....så en dusch passade fin fint när vi kom hem igen....
nu "värker" min fötter....känns svullna...har som sagt så mycket vätska i kroppen nu...det blir märken av mina strumpor .det blir märke där uppe där strump skaftet vart....o det har jag aldrig fått tidigare...
sen har jag fått massa bristningar på magen som ni kanske såg på bilden jag ladda upp här om dan..men det är det värt!
inte så sexigt haha men det är det lätt värt !!!!!!

få se när älskling behagar att vakna till liv....ja det visar sig helt enkelt !!!

pappa har klippt lillu (mammas ena hund) så dom skicka över bilder till min mejl...haha vad sööt hon vart..lilla råttan :) hehe...

Nää hörs!

lilla råttan lillu hihih :) såå sööt så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0