jävla kanin fan !


Jag vet inte vad det är för fel..men det går inte att godkänna komentarer...har försökt men det händer ingenting..så ni som komenterat vet att det inte går att godkänna dom...vet inte vad det är för knas?......irriterande är det ialf....
vi sitter och tittar på rent hus...snart är det dax för älskade greys anatomy (21:00) läängtar =) men den timmen kommer gå fooort..det gör den alltid :)
prata med mamma tidigare ikväll och brandbilen har vart där o fyllt poolen...dom har fyllt 2 gånger..men dom kommer igen imorgon och fortsätter att fylla upp poolen..(ja ni kan ju tänka er hur stor den är när dom måste fylla sin tank flera gånger)
och imorgon kommer hovslagaren...vid 17:00....så imorgon när älskling vaknat o gjort sitt så far vi hem till mamma och pappa..för att invänta hovis =) o när hovis är klar med pållarna så far vi hem....ja så ser dagen ut imorn :)
ska ta med kameran imorn o fota pållarna..o yngwe så ni får se hur snygg han vart när pappa klippte han :) ska försöka att komma ihåg att ta med kameran ! ni vet ju mitt minne..haha...ska även ta med älsklings hårklippmaskin....för pappa börjar bli "långhårig" hehe..så han ska raka av håret...det växer ju som ogräs på pappa och även älskling..o själv vill jag att mitt hår ska bli långt..okej det är på god väg men jag tycker det tar så lång tid haha..men doms hår växer så det knakar ...o dom vill ju vara korthåriga...typiskt hehe...

lilla knodden har vart vild i magen som varje dag :) man känner nästan mer o mer för varje dag som går :) suuuper mysigt är det..när h*n sparkar o har sig i magen...sån härlig känsla....!!!!!
men just för tillfället är det lugnt...h*n har ju rört sig o sparkat hela dagen =) så nu sover h*n nog :)
herregud vad jag lääängtar till dagen D är här...längtar ihjäl mig ju !!!!!
ska bli kul o se vem h*n är lik osv....nää usch vad jag lääängtar =)

Nää men vi hörs..ha en trevlig kväll så länge...imorgon ska jag ta sooovmorgon =) hoppas att grannens jävla porslins kanin håller käften imorgon bitti...annars jävlar !!!!!


Tamme fan nu gick det att godkänna komentarerna :) höhöh....ja nu vet ni det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0