jag känner min kristoffer väl hehe :)

God dag !!!

Igår var jag ju så jädrans trött så jag la mig vid 22 tiden..orkade verkligen inte hålla ögonen öppna...älskling stanna kvar i soffan o kolla på hockey...borsta tänderna å så...lät hundarna kvälls pinka å sen skulle vi lägga oss..alltså ja och hundarna..kikar in till vardagsrummet o ser att älskling sover..haha visste det ! jag sa oj vad intresserad du är av hockey hahaha...han ba jaa :) jag sa men du sover ju..men det neka han till hahahaha..knäppis..så jag gick och la mig...sprungit på toa typ 100 gånger i natt...så har ja druckit vatten som tusan..för vi käka pizza igår..hmm...
ja så vaknade jag vid 10 tiden imorse..såg ialf att älskling låg brevid mig...klev upp o pinka o sen ut med hundarna...in i ge dom mat sen....kokade ägg osv..då klev han upp...så han hade somnat om igen efter att jag pratat med han..å vaknat vid 03:00...då var han tvungen o kolla på aftonbladet vem som vann haha..sen kom han och la sig...så vid tre i natt kom han in till sovrummet...visste att han skulle somna om..så bra känner jag min kille =) men nejdå enligt han så skulle han orka se...haha visst !!!!

solen skiner just nu ialf..sköönt ! hoppas på sånt här väder heela dan !!!!
prata med mamma och vid 14:00 ska dom upp o fira nova..så vi ska dit då med...

Nää skriver senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0