invigning av fotbollshallen...

Hej !

vaknade vid 10:20 typ...men innan det har ja ju gått på toa typ 100 gånger...bebisen verkar älska att trycka på min blåsa =)
ja så jag klev upp ,klädde på mig..ut med hundarna..när dom gjort sitt så hem igen..då fick dom mat...så käka jag frulle...och då vaknade älskling till liv :)
prata precis med mamma en sväng i tele....messa precis ett mess till anita (mamis bästa kompis) för att höra om hon vet när invigningen av fotbolls hallen är...för det är idag....så vi kanske ska dit o kika..få se om vi orkar och har lust...
fan tidigare idag var det strålande sol o skönt ute..men nu är det molnigt o blåsigt..fan vill ju ha en fin vår..inte en massa jävla regn...hmmm...

Nää nu ska jag duscha o så !!!!!

idag lovar jag att jag ska lägga in bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0