inget stoppar mig fast jag är gravid !

åh fyfan nu har jag stor städat klart....svettig är jag kan jag lova er haha !

detta har jag pyssla med :

* dammsugit hela huset
* dammtorkat alla ytor
* startat tvättmaskin ..tvätta en liten svart matta
* tömt diskmaskinen,lagt i skitig disk
* plockat
* bäddat sängen o dragit på överkastet
* skurat hela huset
* hängt upp mattan
* + massa annat smått o gott !
* startat en till maskin..fast med kristoffers arbets kläder...(eller dom han har i garaget o målar med o så) ja han har en jävla massa arbets kläder hehe :) två "upp sättningar" arbets kläder som han jobbar i...+ "gamla" systemair arbetskläder som han har när han grejar här hemma....å det är flera uppsättningar såna han har....

inget hindrar mig att stor städa som en galning =) inte ens när jag är gravid o har värsta kaggen haha...
har sagt till kristoffer att jag måste hinna stor städa innan jag ska in o föda hhaha..han tycker jag är tokig =)

sen har jag rensat bort vinterjackor från hallen..så nu är det fint å snyggt där med =)

och nu ska jag ut med hundarna så dom får pinka :) just nu ligger dom i sovrummet o tjurar haha..har lagt för kompostgaller så dom inte kan komma bort från sovrummet för golven ska torka innan dom får klampa runt i huset =)


Ja just ja när älskling hade vaknat till liv så la jag mej brevid han en stund i sängen...å han hade handen på min mage..åh herregud vad bebisen vart vild då :) h*n brukar lugna sig när kristoffer känner på magen..men nu så sparka den o hade sig..hihih =) för alltid när h*n är som vildast så lugnar den ner sig så fort kristoffer lägger handen på min mage...men nu fick han känna :) annars har han bara kännt lite smått....

Nä ska gå en sväng med hundarna !!!!!!

Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0