imorgon gör vi ett nytt försök =)

God kväll...

vad tyckte ni om bilderna jag la upp ? :) visst är det fin fin kvalite? våran braiga kamera hehe....
sitter och tittar på söndagsparty med filip och fredrik på 5:an....älskling åkte till jobbet för typ 30 min sen...tommy ringde för ett tag sen och fråga om han kunde låna 50 kr av kristoffer...så tommy kom först o hämta hans högtryckstvätt..sen åkte han iväg och älskling åkte iväg..för älskling skulle ta ut pengar till han och sen till jobbet...och så för en liten stund sen så tuta nån här utanför..kika i sovrumms fönstret o ser att det är tommy..gick ut o fråga vad han ville..då ville han låna nått från garaget hehe...så jag låste upp o han tog det han skulle låna och sen for han hem :)

imorgon ska jag ta 09:25 bussen hem till mamma och pappa..vi ska göra ett nytt försök att åka till v-ås hehe...vart ju aldrig v-ås här om dan..men imorn så :) så jag ska väl upp vid åtta tiden..gääsp :)

Nää men ha en trevlig kväll så hörs vi imorn..bloggar när jag vaknat och så !

god natt sibbe <3 du finns i våra tankar jämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0