idag dyker det upp bilder i bloggen...


Hejsan....

Nu har jag duschat o fixat mig :)
innan det gick vi till herrgårdsängen med hundarna...kita fick kuta efter bollen :) och shira lunka runt i sin takt som vanligt hihi...när kita var trött så gick vi hemåt...så nu ligger kita och sover i sängen helt utslagen..älskling är ute i garaget och målar fönster....om en timme ska vi fara iväg och fira nova...vi ska en sväng till affärn och köpa henne nått..för på måndag ska jag köpa en present till henne från v-ås..men måste ju ha med nått när vi ska dit idag ju.....
solen skiner än...men det blåser rätt mycket..men ändå är det rätt behagligt ute....fick ett mms av pappa nyss...en bild på yngwe :) han har klippt ner han med..söötis yngwe....väntar på mer bilder..han skulle skicka fler så jag ser bättre ..för det var typ en ansikts bild han skicka nyss....

vi ska ta med kameran upp till tommy&anna och barnen så klart..så det dyker upp bilder i bloggen senare idag som ni kan kika in...

Ha en bra lördag så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0