herregud vilken värme!

God kväll !!!!

gav nova välling vid 20 tiden.....sen fick hon ligga en stund på soffan och mysa :) sen gick jag och hon till sängen..la mig brevid henne och lekte att jag sov hehe...så efter en stund så somna hon..då smög jag ut ur rummet :) tänk att det funkar alltid på barn ! hehe...
prata med mamma i tele sen....
så jag ska upp vid 07:30 imorgon bitti...få se om nova vaknar då...ska ialf duscha,rasta hundarna och göra det vanliga på morgonen =)
och hoppas att nova inte vaknar när älskling kommer hem från jobbet imorgon bitti...men ska be älskling att vara extra tyst o stänga dörren in till sovrummet när han tagit ut hundarna därifrån..jaja det blir nog bra det !!!!
så jag och nova ska ta 09:25 bussen hem till mams!! hoppas vi hinner med allt innan vi ska dra till bussen...

älskling ligger och sover här på soffan just nu =) ska väcka han vid 22 tiden.....så han hinner med allt innan han far till jobbet....

men shiiit vad VARMT det är!!!!! vi har balkong dörren vidöppen för att det är så varmt här inne..så känns det som om jag ska brinna upp snart ...vart nog liite för länge i solen idag hahaha...
till och med nova tyckte det var varmt..när vi låg i sängen så sa hon att åh vad varmt det är...hehe...men hon har bara t-shirt o blöja annars skulle hon svettas i hjäl....
få se hur trångt det blir i sängen :) hon är som en brottare i sängen när hon sover haha....men tur att vi har en mega stor säng...men hon kommer säkert ligga skit nära för det :)

jaja jag bloggar imorgon bitti..om jag hinner..annars bloggar jag när jag är hemma hos mammi !!

Ha en trevlig måndags kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0