Handlat blommor idag :)

Hej !!

Åh vad det regnar....innan regnet kom så mullra åskan lite men det vart inget mer än bara en jävla massa regn nu !
det öser verkligen ner......jaja jag och älskling åkte och handla massa blommor tidigare idag...köpte 4 st rosa pelargoner och 4 st andra mindre blommor som jag inte vet namnet på..men 2 gula och 2 orange...och en silvergran..och en tomatplanta :) sen åkte vi till ica och köpa 2 säckar med planteringsjord...så älskling plantera sin tomatplanta :) och jag plantera nyss dom andra blommorna...tog kort på blommorna så jag kan lägga in dom lite senare här i bloggen så får ni se..för älskling sitter vid sin dator just nu men sen när han är klar vid den datorn så kan jag gå och ladda upp bilderna därifrån....
men snyggt som fan vart det !! längtar tills balkongen blir klar på baksidan så där ska det åxo vara en massa snygga blommor!

imorgon är det måndag..och löning :)
så jag ska åka hem till mamma imorgon nångång på förmiddagen...och sen när älskling vaknat och så här hemma så kommer han och hämtar mig från mamma så ska vi åka och storhandla mat och sånt på willys =)
skönt att ladda upp kyl&frys med matvaror =)

nää men herregud hur mycket kan det regna egentligen?...alltså det öser verkligen ner..helt galet mycket!!!!!! gräset växer ju som fan när det är sol & regn hela tiden..man hinner knappt med och klippa för då ska det klippas igen...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0