grilla idag med...

God dag.....

Vaknade vid 10 tiden...klev upp o ut med hundarna en sväng när dom gjort sitt så hem igen..då fick dom mat...o jag käka frukost...sen väckte jag älskling...då var det typ kvart i elva...ja och så prata jag med mamma nyss...dom hade vart till kolsva o kollat på brasan....hade vart mycket smällare o stor brasa där....
ah så vid 14-15 tiden ska vi till mormor&morfar idag...grilla :) mums...det blir mycket folk...jag,älskling,mamma,pappa,susanna,jossan,tommy,anna,theo,nova,jari,patricia,sabine,paulina,anne-marie,mika,jesper och tilde..o så klart mormor & morfar =) eller jag tror alla dom skulle komma..så det blir fullt hus hehe..
trevligt......men mamma skulle ringa när dom åker så vi vet när vi ska åka upp dit....

underbart väder idag med !!!!!!! häääärligt....ringde hem till tommy & anna..anna svara o sa att tommy hade fått åka ut till jobbet för nått hade gått sönder..så jag ringde hans mob..å sa att vi kommer om ett tag o hämtar bilen..för vi åkte ju upp med bilen igår.å så gick vi hem för älskling drack ju massa öl där .....ja så vi ska ta med hundarna o lunka upp dit om ett tag...

åh vad bebisen är vild i magen just nu =)
när jag hade väckt älskling så la jag mig brevid han en stund..å då var bebisen vild i magen...så när kristoffer la handen på min mage så kännde han en gång sen vart den jätte lugn..typiskt hihih...bara jag som känner när den är som vildast =) älskade bebis <3

Nä nu ska jag hämta in tvätten utifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0