godmorgon måndag 11/5

God morgon .....idag är det måndag...gud vad veckorna svichar förbi...men det är bra så det snart blir augusti :) då kommer våran älskade knodd.....
vaknade när älskling kom hem efter 06:00...gick på toa..kunde knappt somna om heller..men jag halvsov till 07:45...då ringde alarmet o jag klev upp...duschade o klädde på mig och fixa mig (det vanliga,föna håret osv osv)
så käkade jag frukost.....var ut med hundarna för en stund sen så dom fick göra sitt...prata med mami en sväng i tele nyss..
usch vilket väder det är ute...blåser o det känns bra kallt...usch usch !!!!!!! vill ha sol o värme...ett tag var det ju skit varmt o härligt....aja få se när värmen kommer igen.....

ska ta 09:25 bussen hem till mams och paps..så åker vi på en gång till v-ås...

Nä men ha en bra dag så länge !

just ja storesyster susanna fyller 23 år imorgon =) alltså den 12/5......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0