fredag och varmt som fan =)

God dag !!

Vaknade före nio tiden för att jag var såå kissnödig :) kolla på mob vad klockan var så såg jag att mamma skickat ett mess...hon ville ha ett mob nr som jag hade i min mobil..så jag skicka det i ett mess...sen så klev jag upp...gick och pinka o sen käka jag frukost...tömde diskmaskinen och la i skitig disk...duschade..klädde på mig o föna håret osv osv !
sen så starta jag en tvättmaskin..med den tvätten jag tvätta igår..för det låg en handduk som kristoffer hade på badrumms golvet igår när han rensa avloppet osv..så kläderna luktade inte nytvättat precis haha. konstigt fast jag starta maskinen på en gång sen tvättar den ju i 60 grader..men det hjälpte ju inte precis..så jag tvättar dom en gång till...
sen ska jag ta och hänga ut dom på torkvindan ute....maskinen är klart när som helst..

Ja men ialf så har jag och hundarna vart på en lång promenad...svettigt värre...sen gick vi till herrgårdsängen...släppte dom lösa..o kasta lite boll till kita..vart som satan är det ute...puuhhh..så hundarna fick bada på vägen hem....kita pluttisen simma o svalkade sig =) shira går i en bit sen står hon o njuter sen är det bra hehe...
så sen gick vi hem....o nu ligger hundarna och sover i hallen..hör shira snarka hehe...

 ska väcka älskling vid 11:30....det är ju typ om 20 minuter !! stackarn kommer vara tröttis :) men men han ville ju följa med till bm nångång ialf =)

nä nu tror jag att tvättmaskinen är klart !!! så nu ska jag ut o hänga tvätt.....

Ha en bra fredag så länge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0