fredag 22:40

God kväll...

har precis hängt upp massa tvätt på tork..för tidigare ikväll så greja kristoffer ute o kläderna vart lite skitiga så han ville ha det tvättat tills imorn..så i med dom kläderna sen all smutstvätt från tvättkorgen..så det var en full maskin...så vi vänta bara att den skulle bli klar så jag kunde hänga ut det på tork..o nu ligger älskling i sängen och läser nya bilsport som kom hem idag i brevlådan =) tänkte att jag måste blogga innan jag lägger mig =)
så nu ska jag släcka i huset o dyka ner i sängen...ryggen värker..o fötterna..så det ska bli sköönt att lägga sig !

bloggar imorgon när jag vaknat och så...

Ha en bra fortsatt fredag kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0