fina kita har ont !

God morgon måndag....

vaknade till när älskling kom hem från jobbet imorse...sen vissla den där jävla kaninen...(grannens)..höll på att bli tokig men somna om...och vaknade sen igen när alarmet ringde...klev upp och duscha,klädde på mig och fixa mig som vanligt =)
käka frukost...sen var jag ut med hundarna..kita haltar...stackars kita bebis <3 klart det gör ont när man spräckt upp klon...men shira hade så med förut och det läkte fint utav sig själv...så det tar ett tag innan det är som vanligt igen...
men det läker sakta men säkert...det gjorde det på shira ialf..och när hon hade så,så spräckte hon upp hela klon...(det var länge sen)

prata med mamma nyss...hon är på väg..först ska hon upp till mormor&morfar o hämta nått..sen kommer hon och hämtra mig..sen ska vi till apoteket..o sen handla..sen far vi hem till dom....kanon fint väder ute! härligt !!

Nää nu ska jag fixa lite !

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0