fan vad mina fötter värker!

Hej !

vilken aktiv dag det har vart idag :)
mamma kom ju och hämtade mig efter 10 tiden..sen åkte vi till novas dagis och hämtade henne...hon vart så glad så när vi kom....så åkte vi till västerås...till ica maxi och handla och sen på vägen hem besökte vi graven....plantera en jätte fin blomma och tände ljus o gjorde fint!!! sen for vi hem till mamma...väl där så käka vi mat....sen så städa jag lite =) får mina ryck i bland där med hehe =)
sen gick jag en sväng med hugo och wilma..sen fick dom gå in för det börja regna..så jag och nova gick ut till stallet..mockade o borsta o smorde pållarna..då vart det värsta åskan...och regna som satan!
tommy kom efter 16 tiden..han hämta sand...sen åkte ja,han och nova hem hitåt..så släppte han av mig här hemma...
väl hemma så var kristoffer i badrummet o rensa avloppet..URK lukta ju inte hallon precis haha...så då skrubba han golvet på samma gång..han stog på alla 4 o skrubba =) han tog bakom badkaret o över allt ! så nu är det skinande rent inne i badrummet...
och ja passa på att städa jag med...tog ut alla mattor..o hängade dom ute på vädring..
dammsög o skura över allt...damm torkat över allt...o vattnat inne & ute blommorna och startat diskmaskin o tvättmaskinen osv osv osv.......
jag tror att tvättmaskinen är klar nu så jag ska ta o hänga upp det på tork ute strax !

så nu värker mina fötter nå förbannat mycket! gör skit ont :( dom blir värre när jag hållt i gång som en dåre hela dagen..så gör det dö ont när ja slappnar av....aj aj aj......
kan knappt gå för det gör så ont......

mamma köpte mig en vit orkidee...Åhh vad den är vacker! har ju en lila orkidee redan!!! älskar såna blommorn =) har en dille på dom hahaha...så nu pryder den vita orkideen vackert här i vardagsrummet..så nu har jag ta yber vackra blommor brevid tv:n..eller dom är på varsinn sida om tv:n......tack mamma !!!!!

imorgon ska vi till barnmorskan !!!! kul kul.......

Nää nu ropar tvättmaskinen på mig =) höhö..

Skriver senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0