fan vad blogg.se är cp !

God kväll allesammans !

Sitter och lyssnar på musik på datorn..o kikar på tv..eller nja tv står på i bakrunden ialf hehe.....
babe åkte nyss till jobbet....är faktiskt inte så trött....så jag bli uppe ett tag...sen blir det sängen...hoppas på att sova länge imorgon..få se när bebisen vill väcka mig med sparkar i magen:) o tryck på blåsan hehe....
imorn ska det inte regna..utan det ska vara sol...nice...blir en lång promis med hundarna imorn efter man vakna o så...eller få se hur långt jag kan gå...kan inte gå så långt jag brukar..kroppen säger ifrån nu mera....

nu blir det väl ett jävla krångel att publicera detta inlägg...som vanligt på kvällarna suuuuuuck ! får hålla på ett bra tag o publicera flera gånger innan den dyker upp....

Aja ha en härligt kväll!!

Bloggar imorgon när jag vaknat och så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0